unicornlover

Hej jag är failad

Publicerad 2011-01-18 19:42:02 i Allmänt,

JAG DÖR PÅ MIG SJÄLV. Gud vad sämst och failad jag är hahhahha.
Kommer till sprallen, glad som en sparv.
Går in i omklädningsrummet där jag möter signe, som till min förvåning har duschat.
Kollar snett på signe och frågar varför i hela världen hon har duschat?
Signe svarar att träningen är slut..
Inser inte mitt misstag och måste sett riktigt lost ut för då sa signe,
träningen började halv 6 för att vi skulle se matchen.
HAHAHAHAHHAHAHA känner mig så failad, dags att börja kolla mailen dagligen kanske?
Gud kan inte sluta skratta åt mig själv.
Aja, får väl kolla på matchen och äta vetevikare ikväll. Gud. HHAHHA kan inte sluta skratta.
HAHAHAHAHHAHAHA JONNA FÖRLÅT VA TVUNGEN!!!!!!!!!!! :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-18 22:18:11

du är förlåten

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela