unicornlover

Do you wanna dance with me?

Publicerad 2011-01-15 14:32:54 i Allmänt,

Vilken trevlig dag det är idag. Fast nä. Har extremt ont i  huvet och överväger döden..not men. Ska snart hem till Jonna tror jag, men sitter fortfarande med morgonkläder och myser. Ser även på the notebook för typ 12 gången på 2 veckor, älskarden haha :)
Och nyss slutade mitt spotify fungera för att det inte fanns plats på hårddisken, jag ba wtf?! Och sen raderade jag typ alla bilder på datorn och sen ba.....ops knske inte skulle gjort det hehe.
Men nu ringde jonna så det kanske är dags att börja fixa sig.. Men vad i helvete ska jag ha på mig är frågan.
Hm.
Bild från arkiv, ser ut som om jag har värsta korvbenen hahahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela