unicornlover

This is the end, you know.

Publicerad 2011-02-28 18:45:53 i Allmänt,

Seriös jävla MENSVERK. Dör typ. Ligger på soffan och nästan gråter för att jag har så ont. Tur att jag redan ätit middag, jag och vendy åt subway hihi :)
Asså gud jag har så ont......... Och ikväll ska jag se på Annefrank: de sista dagarna eller vad den hette som jag lånade av jonna. Och köpte inget i stan som vanligt haha..
Och nu sa soffis att jag ska komma till henne ( för hon har glass heheheh) så kanske... Får se vad som händer!
Fast hon hade inge god glass så det blev inge...skoja. Skulle inte orkat åkt dit ändå tror jag. Heheh. Förvirrat inlägg. HEHE.

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-02-28 18:50:10

Älskar dina bilder thea!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela