unicornlover

När tiden är rätt ska jag plocka upp dig - och ta dig långt härifrån

Publicerad 2011-02-14 22:51:19 i Allmänt,

Det finns så jävla mycket saker att vara ledsen över en dag som denna. Främst ytliga saker,
Man har ingen mysigpysigpvän
Man kan inte ha converse på sig utan att förlora ett par tår
Man måste ha vinterjacka
Man har konstant ont i halsen
Ens vänner gör andra saker
Ens vänner ska få en iphone4
Man ser inte ut som man vill se ut
Man känner sig lite mer ensam än i vanliga fall
Man måste ha vinterjacka så man ser ut som en mongolid
Det tar lång tid att äta på resturang
Min dator är seg så kärleksfilmen jag skulle se ikväll är inte klar...så det blir svampis istället
Håkan i april känns så jävla långt borta
Finns så mycket jag har lust att skriva om... Men vet inte hur mycket av det jag vill att ni ska vetaaaaaa c:
Äh livet är tråkigt så nu ska jag sova bort resten av denna kväll. Tills typ klockan 8 imorgon bitti. Sen har jag en jätterolig frukost jag ska äta imorgon som jag visar då! :D


Tönten leker mysig

Kommentarer

Postat av: HEMLIG!! hihihhihihihihhiihi

Publicerad 2011-02-15 17:26:01

åhsista bilden!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela