unicornlover

Mina val

Publicerad 2011-02-06 17:33:58 i Allmänt,

Val
1.
Sökt program: SABET-VÄG, Samhällsvetenskapsprogrammet inr. beteendevetenskap, Värmdö gymnasium
Önskemål om inriktning: SABET, Beteendevetenskap
Utbildningsanordnare: Värmdö kommun
Önskemål om skola: Värmdö gymnasium
Val
2.
Sökt program: SABET-IKS, Samhällsvetenskapsprogrammet inr beteendevetenskap, Klara Södra Gymnasium
Önskemål om inriktning: SABET, Beteendevetenskap
Utbildningsanordnare: Klara Södra gymnasium
Önskemål om skola: Klara Södra gymnasium
Val
3.
Sökt program: SASAM-VÄG, Samhällsvetenskapsprogrammet inr. samhällsvetenskap, Värmdö gymnasium
Önskemål om inriktning: SASAM, Samhällsvetenskap
Utbildningsanordnare: Värmdö kommun
Önskemål om skola: Värmdö gymnasium
Val
4.
Sökt program: SABET-NG, Samhällsvetenskapsprogrammet inr. beteendevetenskap, Nacka gymnasium
Önskemål om inriktning: SABET, Beteendevetenskap
Utbildningsanordnare: Nacka kommun
Önskemål om skola: Nacka gymnasium
Val
5.
Sökt program: SA-TBS, Samhällsvetenskapsprogrammet profil Communication Program, Thoren Business School
Önskemål om inriktning:
Utbildningsanordnare: Thoren Business School Medborgarplatsen
Önskemål om skola: Thoren Business School Medborgarplatsen
Så här ser mina val ut änsålänge, de lär nog förändras 1000 ggr innan jag väl bestämmer mig. Men for the moment ser det ut såhär.
Är SÅ sugen på thaimat. Mums. Men ska äta äcklig mat till middag och nu är det dags att duscha från en skitmatch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela