unicornlover

Långa vägar

Publicerad 2011-02-11 08:15:25 i Allmänt,

Det är seriöst helt kaosigt utanför mitt hus, nu plogar dem, sisådär en timma försent, sträckan som tar mig typ 5 minuter att gå i vanliga fall tog en kvart... tack lirre.
När man kommer till centrum står människor lite här och där och bara ser förvirrade ut, och när man väl kommer till tunnelbanan är det människor överallt som står och väntar på ett tåg som inte kommer. 20 minuter senare gav jag upp, och när jag går förbi "stora vägen" i bandhagen pratade 2 människor med varandra, en skulle CYKLA till älvsjö, och den andra stod och liftade...
Så jag är hemma idag! Vilket är rätt skönt med tanke på att vi kom hem klockan 3 inatt...
Men mer om det senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela