unicornlover

Jag slängde bort nån slags vän

Publicerad 2011-02-27 00:12:56 i Allmänt,

Har lyssnat på håkan i två timmar och gråtit konstant de två timmarna.
Är så fetans trött på allt faktiskt. Fast jag får väl skylla mig själv som försätt mig i situationerna jag satt mig i. Men har bara lust att stoppa i hörlurar i öronen och lyssna på håkan och gå ut och lägga mig naken i snön och dö lite.
För alla dåliga val jag gjort. I hela mitt liv.
Ska nog sova halva dagen imorgon och sen försöka orka pallra mig till hammarbyhöjden och träffa Jonna. Förhoppningsvis lite vendy också när hon har inventerat klart!
Och jag har typ 50 minuter kvar tills en film är färdignerladdad så taggar till det!
Känns som om det här lovet kommer ta slut way to fast.
Men men. Påsklov snart.
Fin!
Det här inlägget tog jätte lång tid att göra för jag hade så svårt att bestämma rubriken..hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela