unicornlover

How could you be so cold?

Publicerad 2011-02-13 21:01:49 i Allmänt,

Även fast jag sovit typ 12 timmar inatt är jag väldigt trött... Trodde precis att min hårsnodd som ligger brevid mig i soffan började brinna. Man ba hej normala tjejen!!!
Och håller på att ladda ner alla svampbobsäsonger... Men just nu ser det ut att ta drygt ett år till.
Idag känns som en dålig kväll. Vet inte varför. Känslan att vara ensam på alla hjärtansdag? Fast skulle inte tro det, även fast jag är "helt jävla ensam" som alla skriver på fejjan är man ju inte ensam - för det finns ju alltid fina vänner.
Plattade precis håret. Och nu ångrade jag mig. Gah life sucks. Och har ont i halsen. Och ja jag älskar att klaga.
några bilder bara.
tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela