unicornlover

Du är allt nu

Publicerad 2011-02-20 20:03:04 i Allmänt,

Är på dåligt humör. Antar att ni är väldigt förvånade.. fast ne. Vendela och Jonna är fan skyldiga mig något big time så ska tvinga dom att vi ska gymma hos Vendela imorgon. Saknar sommar. Saknar att vara glad. HATAR allas jävla obsession för Solsidan. Sure det är HELT OKEJ men vafan, kul att varje söndag i typ 2 månader är det bara "SOLSIDAN IKVÄLL TJOFUCKINGHOOO". Man ba aha okej jag vet - jag har förstått det nu????
Gah! Blir så irriterad.
Är så avundsjuk på Jodel och Kim, som ska spendera en månad i spanien i sommar. Skulle typ ge min vänstra hand för att också få försvinna från jävla sverige så länge.
Suck. Downie.
Aja, TJOOOOHOO nu ser jag på solsidan!! -.-
Hahaha känner mig såhär just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela