unicornlover

Coolt inlägg

Publicerad 2011-02-18 19:41:23 i Allmänt,

Jag tycker faktiskt att jag är rätt cool. Det är rätt coolt. Så ni vet. För då är ni rätt coola också. Fast jag är lite coolare. Fast cool låter så ocoolt, jag är mer tuff. Tuff frän fräsch och krispig.
Och det är fett coolt att sitta hemma och käka maränger som jag bakade förut idag istället för att gå ut på UNTZUNTZ. Ska såklart se på svampbob och ska se på Tusen gånger starkare. Fast enligt alla (utom zofzet zåklart) så är den inte så bra....... Men ja. Har som sagt inget bättre för mig.
Eller jo, ska lägga till restaurang linjen på min gymnasieansökan... Älskart.
Världen är rätt ful. Längtar bara tills snön försvinner. Vill springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela