unicornlover

Min dag

Publicerad 2011-08-23 21:32:28 i Allmänt,

Idag var en bra dag. Med ett irriterande uppvaknade dock. Duschade och gick till skolan med blött hår, vilket jag HATAR. Känner mig aldrig så ful som när jag har blött hår, utom när det är så smutsigt så det ser blött ut hahah.
Hade först engelska diagnos och sen såg vi på Flugornas Herre, och sen slutade vi!!
Fördrev lite tid med att följa med Harri och Freja till Björkhagen, herre vad skönt det är att komma därifrån.
Sen åkte jag och köpte skrivblock eftersom att man inte får det av skolan längre....
Sen kände jag mig lite väl ensam i väntan på att Vendela skulle sluta så jag träffade Wille och Elias medans jag väntade vilket var väldigt trevligt. Jag och Vendela har båda lite klädångest på morgonen så vi letade efter något snyggt att ha på oss i skolan imorgon men det gick inte så bra. Så vi köpte godis och åkte hem. Min dag i stort sett utom att jag var med Vendela och Felicia och handlade filmjölk. That's all. Vad har ni gjort idag????
(fråga mig inte varför jag har markerat namn med fetstil. Ticks helt enkelt. Och förväntar mig inget svar på vad ni gjort idag frågan. Menmen)
Jag och mina flikker. Plus vendy då. Kul att jag har samma kläder på bilden som jag haft idag. HEHE.
Nu ska jag gå ut med mamma och röka. Läs mamma ska röka och jag ska ta lite frisk luft. Gud vet varför. Men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela