unicornlover

I am so sick of chasing you

Publicerad 2011-04-01 21:04:25 i Allmänt,

Untitled - Blink-182

Lyssnar på underbara blink. Så satans bra. Så satans vulgära. Jonnas favortiord. Hehe.
Ska faktiskt ta och hoppa in i duschen nu och fixa ALLT typ raka benen ( inte gjort på en månad typ hehe...) och sånt, göra hårinpackning och mysa.
Kul fredagkväll. Seriöst roligare än vanligt. Tränat som vanligt. Nu ska jag göra roliga saker vilket jag aldrig gör. Önskar att min gitarr var stämd. Någon kan ju komma hit och stämma den tycker jag!
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA kollade igenom gamla bilder från när jag precis hade fått min kamera... såhär snygg och glad var jag då!!

Kommentarer

Postat av: Sara♥

Publicerad 2011-04-01 21:45:24

sv:okej hahha :) jag skulle också kunna offra !!! hihii och fin header!! (sööötis)

Förresten jag har länkat dig på min blogg så du vet :)

Postat av: Sara♥

Publicerad 2011-04-01 22:32:16

Sv: Tack detsamma!!!!! :) :) :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela