unicornlover

Håkan

Publicerad 2011-04-19 14:34:20 i Allmänt,

Hur många lyckas så katastrofalt bra med att göra detta under ett dygn : Köa i 21 timmar, träffa håkan, prata med håkan, krama håkan, ta bild med håkan (som förövrigt sög, sofie du är ingen blivande fotograf), kissa utanför spanska ambassaden, lära känna två ursköna tjejer, FÅ APRILHIMLEN TILLÄGNAD TILL SIG MITT UNDER KONSERTEN, få ännu en ros av stefan, prata och kramas med daniel gilbert, KRAMAS 3 GÅNGER MED VÄRLDENS BÄSTA STEFAN + bild, få världens bästa stefan att spela nästa spelning för mig (en nypa salt där va), missa håkan för att han gick ut en annan ingång he he, och träffa den asfulla trummisen i Eldkvarn.

Jag älskar mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela