unicornlover

Fredaaaaag

Publicerad 2011-04-01 16:10:17 i Allmänt,

Ska dra till sprallen och träna nu. Tagga för nästa fredag - slutspel (eller något liknande??) Och prata lite med tjejerna om lagkvällen!
Hahahh gillar att alla andra sitter och skriver om kvällens festplaner... men handboll är ju rätt festligt!
Har träning med 96orna+deras tränare idag vilket känns lite halvtråkigt eftersom att de träningarna är så lalliga och outvecklade... Men men ska jag bli biffenno1 i sommar gäller det väl att ta tillvara på alla tillfällen!
Någon månad sen typ, känner mig så sugen på att fota lite... ska fan göra det imorgon om det är soligt!
Mer om helgens planer när jag kommer hem, för nu måste jag dra om jag ska hinna fysa innan träningen!
Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela