unicornlover

Wish somebody would tell me I'm fine

Publicerad 2010-11-26 16:07:43 i Allmänt,

Ångest.
Så JÄVLA ångest. Vad fan vill jag göra egentligen.
Valen ligger mellan resturang(bageri) eller sam beteende/journalistik.
Gah. Så svårt. Är inte direkt mogen för att ta ett sånt här beslut känner jag.
Har iaf precis vart på mässan och typ dött för att all information gör mig yr. Har ingen aning om vad jag vill...som sagt. Nu ska jag iaf dra och träna fast jag egentligen borde plugga... Men vad gör man inte för tjejerna (och piteÅ!!!)
Well måste byta om nu.
Pussarrrrrr

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-26 16:44:03

roonkar till dina tits!!!!!!!!!!

Postat av: vendela

Publicerad 2010-11-26 18:19:17

HAHAHAHAHAHHAHAHA komentaren innan xD lol

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela