unicornlover

Idag är det onsdag

Publicerad 2010-11-24 21:22:46 i Allmänt,

Har hittat massor av pappas gamla skivor, så nu förgylls kvällen och mina öron utav Nirvana och Guns and Roses.
Gosh vad jag älskar gammal musik. Det är så sjukt mycket bättre musik än vad som görs nu. Utom håkan såklart. Håkan är kung. Och i vår börjar han tunera. Ni förstår inte min längtan. Imorgon släpps biljetterna.
Shit alltså. Han är fan kung. Och nu börjar jag upprepa mig. Heh.
Lets talk about gymnasievalet istället. Vilket är det absolut ända jag kan tänka på just nu vilket suger rätt hårt.
Och jag har inte en aning om vad jag vill.
Och nu ska jag sluta skriva och se på Greys.
Thai och jag igår, kul att jag ser ut som värsta mesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela