unicornlover

Pay no mind för ingen kan vilja ha dig mer än mig

Publicerad 2010-11-27 17:19:45 i Allmänt,

Frida, du är finast i världen ♥

Nu har jag världens grepp om vad jag ska söka tror jag! :) Är så jävla glad och hyper nu och livet är så soft så jag tillochmed funderar på att gå ut och springa ikväll ( vet att det aldrig kommer hända men kan ju låtsas vara lite bra..)
Så snart ska jag börja laga middag och sen plugga hela kvällen, kanske kolla lite gymnasiehemsidor också :))
Haha glad och nöjd tjej... Borde ladda min kamera och skita i dessa jävla webbilder.... men heh.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-27 19:23:06

vad vill du gå då???

Postat av: Anna

Publicerad 2010-11-27 19:38:43

Hmm, 75 kr. Låter det bra? Jag köpte den för 249 kr om jag minns rätt och den är endast prövad.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela