unicornlover

Nattblogg

Publicerad 2010-11-08 01:48:00 i Allmänt,

Kan inte sova. Har legat och försökt i drygt 2 timmar. Ska upp om 5 timmar drygt. Känns fett bra. Not.
Sitter iaf och läser en blogg om en tjej som är gravid och 14 år!
Så jävla hemskt.
Hon är 95a och ja gah. förstår inte tanken. Sex i all ära, men vafan skydd?!
Well, sitter och mår illa och mitt huvud dunkar. Bra start på dom kvarstående 6(?) veckorna på terminen... Gah.
Borde borde verkligen sova.
Men ni vet hur det är, när man verkligen känner att man måste sova funkar det inte.
Finare än orginalet.
I think that you came too soon
you're the honey and the moon
that lights
up my night

Så klockrent och passar in så bra på hur jag kände för ett år sen. Och då höll du mig vaken varenda natt, precis som nu haha :)
Men som sagt, det passar in så himla bra, I think that you came too soon, det är så klockrent. För önskar att jag hade lärt känna dig den här hösten istället för förra, behöver någon som du mer nu..
Well, kan inte sitta här och whina om livet längre. Dags att försöka sova igen.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela