unicornlover

all the leaves are brown and the sky is grey I've been for a walk on a winter's day

Publicerad 2010-11-25 17:43:40 i Allmänt,

Idag har varit en fin dag. Idag har jag varit duktig. Idag har jag nämligen jobbat jätte bra i skolan och lyckats få vg i musik och i kondition. Imorgon blir det förhoppningsvis också en bra dag, och efter så blir det gymnasiemässa.
Ångest. Och nästa vecka blir hur jävla skön som helst för då är det filmfestival onsdag torsdag fredag!
Well väntar bara på att pappa och Sussie ska åka till sussies mamma så jag får lägenheten själv gahh så jag kan börja laga mat och plugga.
åååååååååååh jag saknar verkligen sommaren, att vara brun, att vara blond, att ha långt hår, att ja aaallt. Idie.
Nu är det väl jul att se framimot. Ska typ baka med tjejerna i helgen så det blir lite mys med julmys.
Men nu ska jag hitta på nåot annars. Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela