unicornlover

Varje gång du möter min blick, blir min värld en aning större.

Publicerad 2010-07-25 22:14:48 i Allmänt,

Diggar nirvana och beatles!!!!
Njaa, packar egentligen eftersom jag drar till linköping imorgon(kommer hem på lördag!!)
Nu diggar jag Radiohead.
Har sjuk jälva ångest, vet inte om jag vill ta med mig converse eller sneakers... tror jag tar båda hihihihhihihiihih.
Kommer nog bli rätt segt med uppdatering, förutom tråkiga mobil inlägg som förmodligen inte ens kommer upp X)

Idag har jag vart i stan med min kära mor och shoppat lite, köpte en väska på monki för 10 kr(?!??!?!?!) och ett gulligt armband från ur&penn.
Och idag bestämde jag mig.
För att inte åka.
På.
Way out west.
Ångrar mig lite.
Det skulle vart helt gal1.
Men får ju se håkan i november, men kommer vara så sjukt avis på SOfhane när hon kommer hem och har sett älskling.
Men ibland måste man tänka på ekonomin.
g33k.
Saknar dig SoFhane.


ett år sen- allt har förändrats så mycket.
Positivt C:

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2010-07-28 14:37:41

Det här året har varit bland de bästa i mitt liv :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela