unicornlover

Uppd under ett päronträd

Publicerad 2010-07-31 12:38:48 i Allmänt,

Hej! Just nu sitter jag på en fik i tannefors med mamma och njuter av att det är bra väder här och molnit hemma :d sitter och steker medans vi väntar på att monica och bosse ska komma och joina oss! Har på mig världens genomskinligaste linne vilket inte stör mig ett dugg, för livet känns så härligt, och tro det eller ej, just nu vill jag inte ens åka hem! :-o men åker hem ikväll någon gång, så är hemma vid 12 typ:) imorgon gäller det friidrott för hela slanten (är egentligen sjukt otaggad, men saknar sara så mycket och har lovat henne, OCH VISST ÄR DET KUL ATT VARA DEN SÄMSTA 95AN PÅ HELA LISTUDDEN! lol) nu gick solen imoln :( nu fick jag reda på att jag inte kommer träffa felle på yttligare någon vecka :( men nu måste jag fråga frida om hon äger mina älsklings byxor hihi:) och imorgon får jag träffa tjejerna igen. Äntligen. Och vi ska ha taco middag någon dag majs:D hejdå och kyss och Smek och säng kärlek

Kommentarer

Postat av: andy

Publicerad 2010-07-31 13:16:34

skönt! ni har sol eller? :)

Postat av: lucke

Publicerad 2010-07-31 13:25:41

Hej du! Vad händer? :)

Postat av: Sara SB-stylist

Publicerad 2010-07-31 13:33:26

HEEEJ ALLA!!!!



Kan ni hjälpa mig!!! Jag försöker få min DRÖMKILLE! DEDE!

Han kan inte ens ha bilder längre för tjejer är helt kära i han och stalkar honom till fotbollsmatcherna!!



Skriv i inlägget "Dede dissar Sara Bill" att han borde ge mig en ANDRA CHANS!!!



Help me out!!!!! Han är helt OTROLIGT VACKER och finns ingen som han!

Helt OBESKRIVLIG KILLE!



www.dedeprivat.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela