unicornlover

This song is not for you lovers

Publicerad 2010-07-11 23:54:53 i Allmänt,

Vi kör bara de positiva delarna av sommarlovet, dom neggiga blir man bara deppig av att ens tänka på..
Har haft det sjukt bra i grekland, blev fett brun, fast nu har jag på något sätt lyckats fjälla bort allt, speciellt på bröstet -.-
Och nu i götet har jag lärt känna människor jag typ aldrig snackat med förut som är hur underbara som helst :)
Sorry men orkar verkligen inte blogga just nu, ska lägga mig i sängen, och dricka upp min oboy och dö, och sen åka till kollo imorgon bitti :)
sån jävla lol bild men orkar inte försöka se normal ut - varför inte visa vem man är på riktigt istället?! :D
Kommer försöka blogga från mobilen på kollo, så kika in då och då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela