unicornlover

I've become so numb

Publicerad 2010-07-24 20:38:19 i Allmänt,

Brinn pengar brinn
Jag lovar du betyder nånting
Du orkar ta dig igenom det här
Du räcker till, så var den du är
Inte för att du tror mig.

Är så sjukt jefla irriterad på det här jefla sket vädret!
Jag hade precis tänkt att cykla till antagligen centrum eller hemköp men det regnar så mycket så jag inte vill sätta min fot utanför stugan. Jefla skitväder. Och Mat-Hilda och Fridis de pruttisarna ska sola idag och jag är värsta blekfisen (men är för snål för att slösa mina pengar på att sola, men godis det går an, visst visst XD )
Funderar på att typ ta en stor svart sopsäck och göra hål i som jag kan ha som assisterande regnjacka fast tror inte det blir någon hit direkt.
Damn.
läskig bild jag precis tog.
Hej menshumör alltså är så jävla irriterad så jag känner att jag måste typ cykla iväg och bli plaskblöt.
Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela