unicornlover

Hom3 sw33t hom3

Publicerad 2010-07-23 01:11:05 i Allmänt,

Gal1 skönt att vara hemma, vet inte varför jag är vaken.
Har hållt på att däcka sen typ 12 då jag satt och plockade hallon och tryckte in i munnen, shit vad goda de är!
Längtar efter att få äta mer till frukost imorogn bitti XD
Blev inte så överdrivet fäst vid någon på perioden som jag brukar vara, men det var en sjukt kul grupp och period!
Längtar sjukt mycket till nästa år :p
Ligger och lyssnar på oskar linnros och tänker.
Har egentligen ingenting att tänka på men känner mig smart.
Vill vakna tidigt imorogn.
Ska nog sova nu.
Imorgon ska jag träffa Sofie och Mat-Hilda som jag var med för nån timme sen och snackade med lite, så skönt att ha landställe på samma ställe som en av sina bästa vänner!!
Sov sött-
Om typ 3 veckor ska

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela