unicornlover

vad jag bryr mig om nu, att se din blick så sårad.

Publicerad 2010-02-17 19:07:23 i Allmänt,

Seg uppd, jag vet . Men har pluggat spanska, är fett nervös för provet imorgon, har aldrig vart nervös för ett prov, men har aldrig pluggat till ett prov.. Haha och så har jag lekt med min älskling pilatesbollen :)
Juste! Idag var det äckligaste skitungen i skolan! ( 96a såklart, vad annars? ) Som la en smörig macka i min luva :S Sen sa någon av hans jobbiga kompisar det till mig och han tog bort den typ, och jag skulle egentligen fått lacket om jag hade varit mig själv, men på riktigt jag har fan säkert en hjärntumör (!!!!) så jag bara gav honom 'blicken' och sa att han fick torka bort smöret.. Fast han gav mig bara några servetter så jag torkade själv.. Sen la jag servetterna på deras bord och någon annan liten äcklig vän kastade tillbaka dem på vårt bord. Suck. Fast sen kom han som la mackan i luvan och tog bort servetterna. Tack.
Fan. Kom på att jag har en uppsats som ska vara färdigskriven på fredag, och för att få högre betyg måste man jämföra massa saker, så måste sätta mig och ta tag i det nu. Bland annat läsa 50 sidor i en bok. Wiiiiiihooo till mig som börjat göra läxor och ta tag i skolan och så. Jag är bäst.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-02-17 21:11:11

ja menar som plattar håret ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela