unicornlover

Running up that hill

Publicerad 2010-02-15 15:42:01 i Allmänt,

You don't want to hurt me
But see how deep the bullet lies
Unaware I'm tearing you asunder
Ooh there is thunder in our hearts
Is there so much hate for the ones we love
Tell me we both matter don't we
You
You and me
You and me won't be unhappy

And if I only could
I'd make a deal with God
And I'd get him to swap our places
Be running up that road
Be running up that hill
Be running up that building
If I only could oh...

I am hungry. Very. I want food. I am sick. I have pain in my throt[stavning] Ligger och kollar Satc, och lyssnar musig musik. Har sjusjävla ont i huvet. Orkar inte gå och ta en alvedon. Btw så är jag allergisk mot något i ipren och ibumetin typ :o
Jag är verkligen asirriterad för att webcamen inte funkar!
Irriterad på allt just nu typ. Blä. Speciellt vädret . Och att jag bara har fula kläder.

Det flyger omkring en fluga i mitt ansikte och irriterar mig. Nu är flugan död
fin fluga - en död fluga.

Kommentarer

Postat av: jonna och vendela

Publicerad 2010-02-15 17:03:51

vår film då..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela