unicornlover

mask ligger på sjukhus :'(

Publicerad 2010-02-18 21:44:28 i Allmänt,

ja vi är helt normala. inget fel i våra huven alls. inte bara 2 stora tumörer som växer i hjärnan.
en helt vanlig matte lektion. när jag hade erövrat den gröna zombie bollen. i like it.
Säxy mamas.
Vi ska rocka gärnet i helgen,  vi ska
• Baka kladdiskaka
• Se saganomringen triologin
• Dricka chailatte - min nya drog
• Åka till våran älsklingsaffär & köpa godis..
• Sova lääääänge
Känner på mig att jag kommer sova över lördag också. Fast har match klockan halv 10 på söndagsmorgonen, och så är det ju söndag.. Söndag=sprallendag.
Får väl se vad som händer.
Ett videoinlägg kan jag lova.
Försökte idag men det blev konstigt... inspirereas för mycket av jonna och vendela tror ja.

Kommentarer

Postat av: ella

Publicerad 2010-02-18 22:23:27

jaha.. ja då var det ju en helt annan sak :)

antar att jag var wannabe i 7an också, men detär ju ännu pinsammare ;)

Postat av: ella

Publicerad 2010-02-18 22:24:01

eller är du säker förresten?

känns som att det var i 6an av nån konstig anledning :S

Postat av: ANNISH PANNISH

Publicerad 2010-02-19 20:39:42

sv, ja, underbart <3

Postat av: mosslan & rekan

Publicerad 2010-02-20 12:34:53

Hej. Låter mysigt med chailatte! Men jag förstår inte riktigt det med att köpa godis ... Ska ni det eller inte? Ja, kika gärna in våran blogg med! Och lämna gärna en liten kommentar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela