unicornlover

känn ingen sorg för mig göteborg

Publicerad 2010-02-09 22:13:33 i Allmänt,

Hahahaha har suttit och snackat med Viktor, Frida & Mackan i typ en timme på msn , hahahha skrattar som fan, vi är så sköna måste jag säga :D
Muahaha, jag älskar bolton människor :D
Jag älskar fan alla människor.
Är så glad och lycklig just nu. Yes PMS, i know. And I miss my cutiepie Sofie!!!!! I love my sweeet heart. Och jag har jätte tråkigt nu! Irriterande :o Funderar faktiskt på att gå och lägga mig, jag bor ju ute i bushen nu ( bandhagen ) så går hemifrån 20 över 7 varje morgon.. alltså går jag upp 06.27 varje morgon för att hinna sminka mig och sånt. Suck. Tur att jag slutar 20 i 12 imorgon :D
Hahhaha känner att den texten såg jätte tråkig ut, och den är jätte onödig, så nej ni behöver inte läsa den! :D
Och victor, sluta vara sur på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela