unicornlover

Just you and I

Publicerad 2010-02-04 21:30:07 i Allmänt,

HAHA jag och Sofie är så nuttiga. Love you sweetie :D

Precis kommit hem från sprallen. Hahahah jag och Sofie satt och snacka med Klas precis innan vi skulle gå, och jag fick för mig att jag skulle snacka franska,
Thea *på franska* - Jag heter thea
skratt
Thea *på franska* - Jag älskar Sofie
Sofie gör något dumt..
Thea *på franska* - Nej jag heter Sofie!!
Okej, ingen fattar min och Sofies humor känner jag, men jag skulle säga
nej jag älskar inte Sofie!


Hahaha asså sofie känner mig för bra, hon vet för mycket om vad mitt hjärta bankar för.. ( inte den lilla svarta delen som är Klas)

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-02-04 21:56:54

NUTTE !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela