unicornlover

jag vill sjunga om katarina

Publicerad 2010-02-09 19:39:15 i Allmänt,

Haha sitter och lyssnar på HåkanH och kom på att det är dags att blogga.. Och nu börjar jag blogga på allvar igen, minst 5 inlägg om dagen, så se upp!

Ni kan aldrig gissa vad jag gjort idag. Förstå ironin. Jag har vart i skolan, och har haft ASkul faktiskt ! :) Hade kön&pubertetskunskap typ på NO;n och vänskap&kärlek på SO;n , men mest känns det som jag skrattat mig igenom hela dagen. Speciellt åt en viss Adriaan.
Och idag fyllde världens sötaste Felicia byxmyndig! Grattis på dig när du läser det här. Hon fick jätte fina presenter av alla oss i klassen, och fick en resa till Barcelona, och hon kommer vara där på min födelsedag!!



Jag nu, med vackra ben & min tjockis näsa.
Ähhhhhhh palla ha komplex. Det är insidan som räknas.. I min värld iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela