unicornlover

Jag tror aldrig jag längtat så mycket

Publicerad 2010-02-10 21:00:13 i Allmänt,

Som till sommaren 10. Det här ska fan bli den bästa sommaren ever. Det är bajslångt kvar, och jag och sara har ÄNNU längre kvar till sexpacket måste jag säga.. skärpning nu!
Fatta vad kul jag kommer ha;
Kollo med William
• Landet med Sara
• Eventuellt norrland med Alice
• Vara med älsklings William så mycket som möjligt
• Spela eken
- och massor med mer.. kanske åker till indonesien tillochmed. Om jag blir sams med mamma..

Love it.
Den här sommarn ska allt den inte förra sommarn blev.. eftersom att en viss person förstörde den. Ni vet nog vem han är.
Haha precis här bor jag typ på landet (:

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-02-12 19:15:28

Haha, var hittade du den bilden? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela