unicornlover

Jag har så mycket tankar

Publicerad 2010-02-10 17:31:02 i Allmänt,

Fast inga jag känner att jag vill dela med mig av. Förutom att jag såg 2 tjejer på tuben idag, fyfan asså, dom kan inte ha vart äldre än 10, och båda satt sminkade och snackade om hur fult deras kompisar sminkade sig.. Började fundera på om jag någonsin får en dotter, kommer fan aldrig låta henne sminka sig så mkt.. speciellt inte orange ansikte som alla gick omkring med förut. Blä. Stackars alla föräldrar.

bild lånad av google. jag gillar google.

Nu ska jag fortsätta se på scrubs :D

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-02-10 17:47:52

carlings :D

Postat av: ella

Publicerad 2010-02-10 18:53:10

vetefan alltså :S

skulle typ pilla på väggen i gympasalen av nån anledning och så bara.. poff ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela