unicornlover

hemskt

Publicerad 2010-02-23 19:24:35 i Allmänt,

Känner mig verkligen tvungen att blogga :o hallå så ska det inte vara! Men snart är jag på g igen :D
och jag och sofie snackar somvanligt om våran längtan till sommaren, så här kommer lite grejer jag verkligen vill vill vill ha i vår/ sommar.  Och vi ska vara huuuuuur mycket som helst ute på mitt land med Frida och Mathilda!
Och vi kommer ha det bäst faktiskt. Och vara brunast i världen. Pepparkakor. Fuska. vi ska verkligen inte soliariumma..
Känner att jag vill börja 'modeblogga' igen. eller ja mode och mode, jag har min egna finulia stil.

ring 49;- bikbok


armband, 129;- JC

Bikini, 50;- hm, ( vet inte vilken färg jag vill ha!)

Tröja, hm 150;-

 

(ska korta upp den)


orkar inte skiva mer just nu, jag och S sitter och drömmer asusual. Håkan spelas även i mina öron.
Ska ta och baka kanelbullar tror ja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela