unicornlover

förbjuden syskon kärlek

Publicerad 2010-02-15 20:22:33 i Allmänt,

Ligger och kollar på det pogrammet på 5an, rätt så äckligt faktiskt.. Eller asså visst, bara det är riktigt stark kärlek så tycker jag inte att det är något fel, men om de skaffar barn så blä... Läste en bok för ett tag sen syskonkärlek av katarina von bredow, fast den handlade om att 2 typ halvsyskon i 15årsåldern blev kära, men själva grejen jag vill komma till ( usch usch usch)  är att när hon Katarina var 15 år blev hon tillsammans med en 51 åring. Det är fan riktigt skarrit, dom gifte sig tillochmed! Euuuw.. Fast ioförsig, då kanske det inte vore helt fel att satsa på håkanH, han är ju bara 13 år äldre..?

muahaha, jag kan vara din kärlek - i utbyte mot att du sjunger för mig varje dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela