unicornlover

Ensam?

Publicerad 2010-02-24 20:35:13 i Allmänt,

Jag är en sån person som verkligen ALLTID måste gilla någon. Klarar mig inte utan det liksom. Så nu bestämde jag mig för att jag inte ska börja gilla någon eller nått på hela våren. Känner att jag inte kommer klara det.. Så får man inte tänka! Men eftersom jag verkligen aldrig kan vara utan att känna kärlek till en kille så måste jag ju vänja av mig det, hahha min lärare sa på lektionen för någon dag sen att det är farligt/inte bra att vara kär/förälskad hela tiden, eftersom hjärnan stänger av en del av hjärnan som gör att man reagerar på faror och sånt.. Och jag vill inte skada mig mer, för jag ska bli bäst på handboll.
Bäst i hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela