unicornlover

även om det är försent att älska dig

Publicerad 2010-02-10 20:10:34 i Allmänt,

Åååååååh Håkan min drog! Saknar Sofie min gull när jag hör honom!
Och jag vill shoppa! Måste! Sitter och kollar kläder på massa hemsidor och dreglar typ.. Men har satt köpförbud på mig själv för ett tag nu.. Har tillräckligt med kläder.. NOT! Eller innerst inne vet jag att jag inte behöver mer, men som sagt, tröst shopping är det bästa som finns! Inte för att jag är i behov av att tröstas, men det piggar alltid upp en med nya fina kläder! :D
Och snart är det vår, så man kan ha klackar, tygskor, klänningar, inga feta jackor, skinnjacka ( när jag väl orkar ta med mig pappa och köpa en :P )

Världens nuttigaste klänning, som är otroligt mycket finare på, dock tycker jag det är booring att handla på gina, eftersom ALLA köper alla fina kläder..
- dock ska jag lägga upp tunikan lite så den blir kortare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela