unicornlover

Perfekt dag, perfekta vänner, perfekta jag.

Publicerad 2010-04-14 19:59:59 i Allmänt,

Asså har haft den bästa dagen någonsin idag tror jag! Iallafall iår, det har bara vart så sjukt fint.
Shit vad jag blev sugen på att gå en promenad just nu, tror jag gör det strax :)
Men iallafall, åter till dagen, hade en urmysig piknic med Vendela Jonna Felle & Charlie, vi chillade gal1 från 12 till 3 låg jag på Jonnas tomt i bara bh och stekte gärnet..
Sen drog jag vidare till Frida, och där var även Mathilda och Sofie mina små kioskmongos :D Vi bakade kladdis och pratade om livet.. Sen ville vi inte sitta inne längre, så vi köpte proviva eller vad det heter och satte oss nere i årsta viken där jag och Sofie satt i måndags.
Det var lite andra saker som gjorde den här dagen också som jag inte kan ta upp, men for the moment i just LOVE my life! :D


jag nuuuu.

Men nu ska jag ut på promenix! :D
borde egentligen springa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela