unicornlover

Onödig trevlig uttråkadhetsläsning

Publicerad 2010-04-13 22:17:29 i Allmänt,

Har ingen som helst aning om vad jag vill bli..
Harvard -
Har vart min dröm enda sen jag såg legally blond, och hon var så smart och cool, och blond och jag ville verkligen bli som henne.. Har börjat ge upp min dröm, för det känns som om jag aldrig kommer ha råd/så bra betyg. Men jag vill vill vill! och bara man vill är det möjligt, visst..? ;)


Någon typ av journalistutbildning -
Jag har alltid älskat att skriva, verkligen älskat. Eller vadå älskat, jag älskar. Men det finns så många journalister, och så få tidningar osv som behöver fler.. Om man ska bli något stort så måste man ha massa kontakter.. Vilket jag inte har.


Känd -
Men HUR? är den stora frågan. Jag kan inte sjunga eller dansa, jag har ingen modell kropp, eller ansikte heller för den delen, så det kan jag ju glömma, och jag är väl inte speciellt ett ljushuve när det gäller skådespeleri, så det är inget för mig heller..

Doktor -
Shit pommes, det var verkligen min dröm tills jag fyllde 8 typ då jag insåg att jag aldrig skulle kunna skära i en annan människa?! Det är helt insane, och tänk hur otroligt mycket blod och inälvor och sånt det skulle vara... Huh.
Psykolog -
Skulle vara roligt att hjälpa människor utan att behöva skära i dom :) Men skulle nog tröttna av att sitta hela dagarna och lyssna på andra människors problem.
Det här inlägget tog runt 2 timmar att göra... Under många reklam pauser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela