unicornlover

* Gillar du mozzarella? ÄT DET DÅ!! *

Publicerad 2010-04-12 21:03:49 i Allmänt,

sofie
Ser på americas next topmodel' 10, har precis ätit tomat & mozzarellasallad,  smaskens! :D
Idag på träningen dog jag. Nästan. Men vi körde handboll också vilket gjorde min dag , även fast jag hade på mig Claras mjukisbyxor och joggingskor.. gympa skor ;)

Idag var jag och Alice & Alina i stan och fönstershoppade lite och åt på subway :) Btw så ska jag sluta äta subway , fatta hur mycket kalorier det är i en macka.. Huh, dags att komma igång på riktigt till bikinisäsongen ;)
- okej den jag åt var det bara 336 k i men..


hihi sötnös


Nu är det hollywoodfruar, och sen duschning! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela