unicornlover

'Får jag veta vad du tänker på? Skulle du råna en bank för oss två?'

Publicerad 2010-04-21 22:08:10 i Allmänt,

Underbardag med underbarbästavän.
Vi har typ chillat gal1, och skrattat och druckit mochalatte eller vad det heter :) I love u sofie. Du får mig att älska mitt liv..

Ja, och nu sitter jag och har precis gjort läxor, har 24a spanska glosor jag ska kunna tills fredag.. Jag kan väl hälften och min spanska lärare är nog sur på mig för hon tror nog jag skolkade i måndags fast jag var på vårdcentralen och vaccinerade mig.. suck. Men jag ska fan ha vg den här terminen så måste plugga mer imorgon... Och måste läsa ut en bok på engelska tills fredag.. och skriva bokrapport. Jag orkar inte, men men.
Och jippie nu blir det ingen resa utomlands för mig. Vad har jag gjort för att förtjäna att mitt liv ska vara såhär? Står fan inte ut.
klarar inte med dig längre.
(sofie vet att det är grammatiskt fel, men orkar inte bry mig längre.)



Hörs imorgon, nu ska jag knarka DH boxen jag lånat av Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela