unicornlover

'Du har lämnat mig på den jävligaste av platser, och jag vill ha dig'

Publicerad 2010-04-28 16:42:40 i Allmänt,

jag vill ha allting


H e i
Min helg blev lite längre än vanligt ;)(a) Men har verkligen inte orkat skriva, men kan köra en resumé av dagarna:
Söndag: Först barnvakt till Mylo, och sen på thai kalas.. Sen grillade jag och Sofie ute på kolonilotten och hade det mysigt... Jag hällde verkligen inte ut läsk över halva mig själv..
Måndag: Skola såklart, sen förvirring med träningen, men slutade med att vi tränade i 2,5 timme, shitttt vad jag saknat att träna!
Tisdag: Var med Sofie i stan för att leta efter jenas men det failade. Sofie var hos mig hela kvällen :)
Idag:
Så har jag haft hemkunskap och vi gjorde något veggoskit som inte var så gott.. Menmen, sen hade jag bild och gjorde klart alla uppgifter som vi har så är stolt över mig själv. Sen åkte jag Vendela & Jonna till stan och köpte present till Charlie som fyller år på måndag :)

Och nu sitter jag här död i min soffa och håller på att somna. Gud vad skönt det skulle vara, så ska nog chilla gal1 och kolla på DH.

Meeeeen vi hörs snart!

från förra veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela