unicornlover

don't waste your time on me, you are allready the voice inside my head

Publicerad 2010-04-17 20:17:12 i Allmänt,

Hallådär i lingonskogen. Helt random bara. Gillar't. Idag har jag inte gjort ett skit typ , legat hemma och sett tv. Gick till konsum och köpte jättelite godis, stolt över mig själv faktiskt, hahahhahahah om någon av er hade sett mig när jag gick igenom centrum hade ni nog skrattat ihjäl er, jag hade bara godispåsen i handen och ett mega leende på läpparna, måste sett ut som en liten flicka som precis fått lördagsgodis..

Men nu tror jag jag ska ta och ta en lång promenix, måste rensa huvet, inte på någon skit dock, bara rensa tankarna.. Måste även prata med sofie. Messa mig om du läser det här.

bildbrist och ser ut som kattkräks

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela